Monday, November 17, 2008

xtiviti x bermoral

Ni aku nk citer satu kegiatan yg x bermoral kt umah aku ni ha...ishh kejadian malam tadi membuatkan aku x tido lena...

Kisah nyer camni...malam tadi dlm kul 10 lebih aku mmg dh get ready kt katil..ye la apa lagi nk titon la..*ha tu ada la yg pk lain tue..* yela kan ke dh penat seharian travel..so mlm mmg niat nk tido awal..anak2 aku semua dh lama beradu ...ntah camne mata aku ni gatal sungguh nk mengintai ke luar tingkap...utk pengetahuan korang tingkap umah aku ni mengadap parking...kira parking bertingkat la ..aku kt tkt 5..parking tu 4 tingkap..nasib la umah aku tinggi sikit dari paking ..kalo x mesti org leh skodeng aku heheheh...ok smbg balik..masa aku skodeng ke luar tingkat..aku ternampak la sorang mamat ni...org kita ok...dok paking moto kt parking atas skali la..yakni tkt 4...aku tgk dia ni pelik sebab kejap dia ke hulu..kejap dia kehilir..smbil mata dok terhendap-hendap ke arah tingkap2 yg sedia ada...pas tue dia turun ke paking tkt 3..then dia naik balik..aku pelik..mamat ni nk mencuri ker..tp kenapa dia terintai-intai ke tingkap umah2 kt tkt2 bwh...aku panggil somi aku...soh tgk ..ye la takut gak kan kalo org nk mencuri ker aper ker...so masa somi aku n aku tgh mengintai dia...tetiba..jeng jeng..dia leh kuarkan pistol hikmat dia..allah suwei aku mlm tue..rupanyer sebab dia terintai-intai tue *tut* dia mmg nk mengeluarkan larva2 yg menunggu masa ajer nak terpancut...masyaallah....macam ini punya org pun ada ker....aku pelik betul la ngan org2 camni...x de benda lain ke nk wat..kalo dh gatal sgt gi ler kawin cepat2 ..x pun gi tgk video lucah tue ha..dh tentu x de org nmpk ko..x de org nk marah..ni ko p wat kt open environment...
Akibat dari insiden tue..aku tido mmg x lena..sb dh psycho kan...bagi aku kalo aku tido mesti ada org skodeng aku..padahal umah aku mmg lebih tinggi dari parking tue...tp ye la kan..sb dh tertengok insiden yg kurang sivik tu...malam ku hancusss...pagi tadi bangun ngan muka seposen..mmg mls sgt nk bangun..tp mengenangkan ari ni aku ada audit..terpaksa gak la gie...nasib baikla kt area umah aku x jem..kalo x mau aku meraung sowang2..ishh ishhh...saba je lah yerrr...

No comments: