Thursday, November 20, 2008

Saman Malu

Apa korang ingat artis jer ker boleh wat saman malu..aku pun boleh..ehehehh..ni aku nk citer aku kena saman ngan polis sbnyer aku double parking..tp yg aku sakit hati sesangat-sangat..selama setahun aku keje kt sini...mmg situla tmpt aku parking..selalu memblok keter org...x penah plak..bukannyer selama itu polis x de buat operasi..ada..cuma aku x penah kene..sb bagi aku aku x mengganggu main road walaupun aku blok kete org..n lagi satu jalan tue jalan mati..

Mmg pagi tue receptionist aku dh sound ckp ada polis..aku plak ngan konpidennyer x de lah nk p kejarkan kete..sb yakin x kan kenanyer...heehehh..tup2 recep aku call suh amik saman dari dia..adussss tensenyer...

Tu citer pagi..ni citer petang plak..alang2 dh kena saman kan..so aku x de la alihkan kete aku...petang tue org yg kete dia aku blok tue pun call aku suh aku alih kete...dh smpi je kt kete aku...kawan dia trus tanya kt aku mana balai polis...aku tanya ler naper...rupanyer tuan punya kete tue kena rompak@ragut...sian nyer dia...menangis dia kt tepi kete...nasib baik kunci kete dia kt tangan..kalo x abis...ngan kete2 skali...tu la kan namapun bukan rezeki sb dia ckp byk gak la duit dia kt dlm tue...tp nasib baik hp kt tangan..2 plak tue hp dia..2-2 kt tgn...syukur...

No comments: