Friday, November 14, 2008

AlBum Lapuk ku...










Apa2 hal biar laer engkorang layan dulu gegambar aku yg ada ni ha..bukannyer apa minggu ni n minggu depan aku mmg sibuk packing barang...opis aku nk pindah dari level 4 ke level 5..idokler jauh mana pun...tp still la kena pack masuk kotak..kang wat nyer berciciran ..saper susah..akak jugaakkkk....








utk pengetahuan korang...aku ni incharge tuk 2 dept...legal n training dept...n yg best partnyer 2-2 dept x der bos...huwahahahaha..aku ler bosnyer....cuma for time being ni HR manager monitor jer la aku camner aku handle dept...hahah...kalo run very la the smoothly...maybe derang x amik manager kot...wallaaa bestnyer....








Wokeilah..aku nk smbg packing barang ni...later2 ada stori aku smbg balik no...see ya..












ok yg ni gambar raya ari tue..thn ni kami sekeluarga plus mak abah aku n adik beradik aku...semuanyer beraya kt umah aku...almaklumler rumah baru...kira raya pertama tue semuanyer berkumpul kt umah aku ler...syiookkk doohhh....pas 2 kami gerak ke umah MIL ku di Sg. Way..alahai seberang jalan jer...dh seronok beraya kt sana..barula kami berkonvoi gerak ke Perak..ke kg. halaman mak abah aku...kami smpi kg dlm kul 3 lebih rasanyer...nasib la jalan x jem ....ye la org dok sibuk makan kuih raya time tue...so x kuar umah ....

OK..NI AKU KENAL KAN AHLI2 KELUARGA KU....

Iniler Somi ku yg tercinta..chewahhh..harus bodek ko...namanyer Azhar B. Abdullah...anak ke 6 dari 8 beradik n lelaki bongsu..("sentiasa perasan dia bongsu..eheheh") umor dh 30+ ....seorang yg agak sikit2 romantik...sungguh la garanggggg...erkkk don't tell him arrr..*abis aku*..yg bertanggungjwab and kelakar...aku hepi sgt di temukan ngan dia...

Actually aku and somi berkenalan masa aku keje part time ... ntah camner lak leh sangkut...alhamdullillah perkahwinan kami dh nk masuk 5 thn....dan dikurniakan seorang putera dan seorang puteri....


Ok ni anak sulung aku...Azmil Zakwan B. Azhar...lahir 7/3/05..tersangat lah aktif masa kecik smpi doktor kategori dia as a hyperactive...mmg tensen aku masa tue...anak bujang aku ni terlalu petah berckap sb masa kecik environment dia mmg always ngan cousin dia yg dh bersekolah rendah n menengah ..so pergaulan dia matang...seorang yg suka mendominasi sesebuah kumpulan...tu yg paling aku pening...sb nyer kalo ada jer yg x mo dengar ckp dia or ikut apa yg dia nak...adusss....x melalak...menjerit...


anak aku ni mmg sejak azali suka menjerit...korang bayangkan la..masa aku dlm pantang kt umah mak aku kt melaka...masa tue dorang still dok barrack polis..satu kawasan perumahan polis tue leh tau mak aku dh dapat cucu...apa taknyer asal malam jer stat karaoke...aduss pening aku...heehhhee



Ni anak gadis aku..hehhe nama dia Nurin Amani Bt. Azhar...lahir 6/1/07..kejap jer dh nk 2 thn..ye la pejam celik pejam celik aku pun dh nk masuk 30 ..ishh takutnyer bertukar angka ni...berbalik citer si amani ni...minah ni mmg lasak...n petah bercakap TETAPI...bahasa Jerman...kadang2 tue bila dia sembang ngan aku...n aku x paham dia mesti bengang...sebab mama dia mesti wat muka blurrr..kang tangan aku ker lengan aku ker mesti jadi mangsa cubitan...even minah ni lasak tp dia lebih suka wat hal sendiri...meaning dia x suka join abang n cousin dia main..dia lebih suka lone ranger....anyhow minah ni sangat la rajin menolong...mendengar kata...n boleh di katakan dapur aku tu jadi playground dia..eheheh...paling pantang tgk aku menumbuk..mesti dengan pantas nyer dia kan menjoinkan diri...adusss blasah jer la eekkk...Ituler kisah anak dara aku......

JADI ITULA SERBA SEDIKIT PASAL FAMILY AKU....WASSALAM...









No comments: