Friday, November 14, 2008

North Indian food 4 lunch 2 day!

Tadi aku p lunch ngan officemate n bosnyer...p makan kt GEM Restaurant kt PJ State...makanan dia mmg marvelossss..aku x reti sebenonyer nk baca menu dia ..ye la dh semuanyer bunyi pelik2..udah kawan aku tu ler yg jadi translator...last2 aku makan biasa jer...nasi beriyani kambing..hehehe takut nk cuba yg lain..takut x tertelan dek tekak....minuman dia jer mmg aku x leh masuk...kwn aku tue suh cuba so aku cuba ler..mak aii..nk muntah..yogurt+segala rempah ratus+daun kari+daun ketumbar+ais...cuba bayangkan yer puan2 rasa dia...aduhai tobat aku x minum air tue...mmg x tertelan dek tekak..nasi beriyani dia cam biasa je la...aku plak time tu tgh lapar so blasah ajerrr..lagipun mmg dh lama x makan nasi beriyani pun..sb aku ni bukan nasi beriyani fan....hwuauauahahahah....

oklah aku nk smbg kojerrr..kojer aper??? apa lagi packing barang ler...cau..

No comments: