Tuesday, November 18, 2008

Aku Pasrah..

Wah..dengar tajuk mesti engkorang suspen kan...heheheh...yg sebetulnyer aku ni tgh sakit hati plus bengang sesangat-sangat....campur plak ngan sedih ya amat..ni semua pasal yg aku citer kt korang yg aku nk kena pindah opis..ye la dari level 4 ke level 5...bilik aku yg sekarang ni besar..kira aku selesa bangat la ...tp yg aku sedih sgt2..pasal bilik yg akan aku dapat nanti..masyaallah keciknyer la ...pas2 without door ...ko bygkan la dept aku in between finance n HR..derang semua ada pintu..tang dept aku plak kosong without pintu...cam kelaka kan? bila aku tanya bos aku naper x de pintu..dia ckp dorang nk wat open concept..x masuk di akal betulla...kalo betul la nk wat open concept naper x semuanyer...naper mesti aku punya sajer...nampak sgt la ko nak monitor aku...bengong tul aku rasa..dh la kecik ko wat la cam2..sedih giler bila di anak tiri kan ni..mentang2 la ku ni sorang2 jer..korang suka2 jer nk sumbat aku...

And wat pengetahuan korang aku share bilik ngan QUality Dept...dorang pun jadi mangsa..so skang ni aku bertiga la kt dalam sangkar burung tue....ntah la rasa cam aku ni x di hargai pun yer...huwahahahahh....nk nangis...tp aku pasrah..sb aku rasa ni ialah periuk nasi aku...tmpt aku dapat rezeki tuk family especially anak2 aku...jadi aku redha ajerla..aku akan cuba tuk menyesuaikan diri aku tue..amin

No comments: