Friday, November 28, 2008

akhirnyer....





at last settle gak keje aku ....dh selamat pun aku ni berpindah kt tkt 5 opis aku ni..walaupun tmpt baru aku ni kecik dari yg dulu...aku redha n pasrah...nama pun periuk nasik kita kt sini...kenalah terima ajer...

maaflah kalo aku dh lama x update...bukannyer aper..aku mmg jenis antibodi x kuat kot..sb masa aku pindah umah ari tue..aku mc 3 hari...segala tok nenek penyakit datang..dia cam package plak aku rasa...demam+selsema+batuk+sore throat = mc 3 hari..eheheheheh..ni pun aku mc hari rabu ari tue..sehari jer ler tapi..tu pun sebab aku x sanggup nk tinggalkan keje2 yg tertangguh..nnti wat nyer aku lupa nk wat haruuuu...even skang ni pun aku masih lagi longlai...idung konpom berair lagi..paler berat nk mampus ...aku rasa acm ada itu batu jugak duduk dlm kapla....mata usah di cakap lagi ler...luyu puyuss jer...x de yg menarik pun nk aku citerkan minggu ni...yg aku tau aku penat giler sb nyer aku wat sorang2 jer tuk 2 dept aku yg bengong...bos aku langsung x munculkan diri...tensen sihhhh....

weekend ni mungkin aku p PD ....sebabnyer cousin en.asben dari s'pore stay sana for holiday..so diorang suh ler kami datang meramaikan and memeriahkan....diorang stay kt DUta Villa....ntah ler en. asben nk gi ker x? blom ada kata putus...sebabnyer kitorang lambat wat keputusan ialah...kami nk ke pahang on 12-15/12..tu yg dok pk...bukannyer aper ongkos nyerlah...kena tolak , tambah, bahagi dan kali..so tunggu jelah result nyer petang nanti yer..kalo en. asben jadi gi..kami bertolak malam ni..kalo x..dok umah je weekend ni...x kisah sgt pun..lagipun byk keje kt umah tue..ye la last week kami balik kg..so umah tunggang langgang...

wokeiler...aku nk p sambung wat keje jap..eheheh...kang ada citer panasss aku sambung lagi...cau cin cau..

No comments: