Monday, January 19, 2009

Tahniah..tahniah...award pertama ku...


Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda
Thanks Linda Award....




2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda
errrkkk....kurang ilmu la plak...sowi Linda



3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya
aduss susah bangat ni ....x per aku slow2 korek k..

1) aku seorang yg banyak berckap..kalo kena ngan topik n geng buat ketupat..mmg aku non stop...tp bukan mengumpat yerr....anyam sikit2 jer...buat kelongsong nyer jer...hehe

2) agak malas sikit nk mengemas...ni yg en. asben tensen sikit...tgu mood menyeru baru ler abis satu rumah aku kerja kan..

3) seorang yg sensitip..mudah menangis bila tgk citer2 sedih...apatah lagi dengan kisah2 di palestin...sungguh menyayat hati...

4) hepi go lucky...selalu nk berangan yg best2 jer...kuang kuang kuang..

5) hobi suka menyanyi...mmg ada hati nk masuk akademi fantasia ..tp sogan...alamatnyer dok nyanyi kt bilik air jer lerr...

6) pantang nmpk baju baby especially baju dak pompuan...mmg gilerrr...lupa ingatan jap...

7) terlalu gemar melayan citer hantu...takut sebenonyer tp nk gak tengok...

8) apa lagi la ekkk....

9) kering idea...

10) lu pikir la sendiri...heheh jgn marah...


2)Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda
1) Mus...sila wat tag aku ni..
2) chici...jgn ngelat k..

erkk selebihnyer sape2 yg ada la kt blog list aku..ater kalo rajin ler nk layan aku...adiossss

No comments: