Wednesday, December 10, 2008

hi...maaflah aku dh lama x masuk entry..almaklumler aku sibuk bangat .... aku nk bercuti ni dari jumaat smpi ke selasa...x lama pun 3 hari jer...nk gi Kuantan..En. Asben ada keje kt sana...so aku nk bercuti sekali ler...parents aku ikut sekali...besttt wooo...ala dh ujung2 tahun ni mmg aku plan nk bwk anak2 bercuti pun...

tp kan bulan ni jer aku rasa jadual weekend aku pack..lom ada lagi aku rasa weekend aku dok umah..ada jer plannyer..ni minggu ni kuantan...next week plak A famosa....emmm...penat giler..tp x per janji aku dapat bwk anak2 aku jalan2 and dorang pun enjoy.....

lagi satu maaflah aku terlupa nk wish selamat hari raya aidiladha...tu la sibuk sgt smpi terlupa nk ucap kt korang kan..maaf sesangat-sangat...aku rasa aku wish selamat belated la yer hari raya aidiladha kt korang...

oklah aku nk p sambung keje ni..menimbun lagi....mana nk siapkan report year end..nk handle training..nk kena audit la..ishh cam2 tul la...

ok cau cin cau....

No comments: