Wednesday, April 21, 2010

Latest Fina - 5mths

Pejam celik pejam celik Fin dah pun 5 bulan..rasa cam baru jer smlm aku lahirkan dia...blog aku pun dh bersawang...almaklumler aku ni bz bebeno..takat nk mengarang blog ni payah sikit...idea pun kurang...so bila rasa2 nk menceceh ajerlah aku rajin mengupdate blog...

Fina so far 5 bulan dh pandai senyum...ketawa terkekek-kekek...especially bila abang zakwan dia mengagah...konpom ketawa non stop...smpi aku plak riso kang malam mengigau...pas2 suka senyum kambing bila org panggil nama dia....kira dia dh tau la nama dia fina yer..ehehhe...4 bulan lebih baru pandai meniarap dan masih lagi x tau nk menterbalikkan diri sendiri ..n setiap kali penat bila dh meniarap keje dia just menjerit-jerit mintak tolong...tensen gak kadang2 sebab bila kita dh betulkan kedudukan dia...mesti dia meniarap balik...ishh nk kena babap fina ni...membebel x yah citer la..sambil mengunyah sepenumbuk jari smbil membebel...kadang2 lawak pun ada..kadang2 geram pun ada ..yelah abis basah satu baju....

aku ni nk berceloteh lagi..tp paler pusing2 plak...ngan keje terbesin jer ni...jadi kita layan gambar fina aje lah yer...

3 comments:

rudy said...

teringat masa Jr dulu ... fina lg tomei klu takde puting sumbat tu .. hihihihi

Mummy Zacky n Nuyeen said...

alahai aunty rudy...fina x leh la kalo x de puting tue...nanti fina karaoke terlebih..mama mesti pening..cian mama..:-)

Mama khairan aka rudy said...

camtu berkaraoke tuk mama je la :)