Tuesday, January 26, 2010

Abg Zakwan ke Sekolah......

entry lapuk ni...dh 3 minggu zakwan gi sekolah tadika..mama dia baru nk stori..ehehe
Maafkan la tahap melampau kemalasan aku tue...lagipun aku baru je naik keje....so bz ygamat..keje byk yg pending ...
So far zakwan x der masalah untuk bangun pagi ke sekolah...cuma dh almost 3 minggu zakwan bersekolah ni...lom ada skalipun dia mandi sendiri...kalo x ayah yg mandikan..mama yg kena...x perlah...layankan ajer...
Yg pastinyer zakwan enjoy ke sekolah...n yg paling aku terkejut..dh ada makwe...lepas di korek n di selidik...budak ni yg suka kaco anak aku...penah sekali minah ni gi peluk zakwan depan aku...terkezut aku ko...mak aiii superbbbb betul minah ni...anyway budak2 kan...

so layan la gmbr zakwan beruniform sekolah bergambar kt depan kete arwah atuknyer...


No comments: