Tuesday, July 26, 2011

I'm Back.........

Masyaallah..dh bersawang rupanya umah aku ni...lamanya x jenguk2 umah..setahun lebih jugak lah...almaklumlah mmg lately ni aku sibuk sangat2...dengan keje2 di opis...balik je penat ..walaupun penat keje2 di umah menanti untuk di kerjakan...anak2 meraih simpati mintak di manjakan...adusss mmg x menang tangan bila anak dh masuk 3 ni....bila pandang wajah anak2...terbit plak rasa kasihan kalau x di layan....so mama layanzzzzzzzzz dulu 3 org budak notty tue....mmg terasa penat ...jejak ajer kaki ke umah...rasanya semua benda nak di sentuh...kadang2 rasa cam nk tercabut kaki tangan....tp bila memikirkan itu tanggungjawab seorang isteri dan seorang ibu...aku redha dan apabila aku melakukan kerja2 itu dengan keikhlasan hati...alhamdullillah semua kejja menjadi ringan... :-)

Cukup2 lah stori mori pasal aku...meh kita stori plak pasal anak2 aku....

Azmil Zakwan:

Ahamdullillah ...thn depan abg dah nak masuk darjah 1....kadang2 cam x caya jer anak aku dh beso...pembelajaran semakin meningkat....seorang abg yang bertanggungjawab..agaknya dh leh terima kenyataan bahwa dia adalah seorang abg kepada 2 org adik perempuan... :-) boleh diharap utk jaga adik and senang disuruh buat itu dan ini...kepala angin masih ada lagi bila apa yg dia nak aku x turutkan... :-)

Nurin Amani :

Aku dh hantar dia bersekolah tadika walaupun umur dia baru 4 thn...so far boleh menerima keadaan di sekolah...amani makin becok..bercakap seperti mak nenek...masih ada sifat kejelesan ngan adik..tp dh berkurangan since adik dh besa dan pandai main2....tetapi Amani masih lagi memberontak kadang2 seperti inginkan perhatian .... dia lebih keras kepala dari abg...dan keras hati...

Nurin Afrina :

Adoiii budak notty ni...almost 2 yrs this November...notty sangat2..dh uper lelaki...bergurau ngalahkan lelaki ...teramat kasar... kalau bergurau mmg stok wrestling...kena ngan abg.. ok lagi abg beralah...tp kena ngan kakak..mmg lawan balik la....sudah pandai membuli abg n kakak...especially bila kakak tido...konpom kaki naik muka....pandai berceloteh..tetapi bahasa german...aahahahh.. suka buat muka cute kalo org marah...n hobi terkini adalah makan...makan...dan makan....bila terlebih makan..mula lah muntah...selagi x tido ...selagi tuelah keje adik ialah menikmati makanan...x kiralah ayah ker...abg ker...kakak ker...wan ker..uda ker...dia bedal ajer...bila dh makan..mesti adik sebut...nyum2x...betapa adik enjoy the food..hehehe

Itulah perkembangan anak2 aku sekarang...walaupun aku penat dlm melayan kerenah 3 budak notty tu...namun keletihan itu hilang tatkala melihat dorang tersenyum gembira...bila melihat dorang main bersama dan di saat dorang tidur...itu adalah anugerah dan amanah dari Allah S.W.T yang tidak ternilai untuk diriku....Insyaallah selagi hayat di kandung badan...selagi itulah cinta dan nyawa mama adalah untuk kalian...










1 comment:

Malaysia Everyday On Sales said...

Hi there. It's a really interesting site that you have there and I really love the the posts on your lifestyle blogging. And of course, you do indeed have an adorable kid :)

Ok, just a quick introduction about myself. I am actually from everydayonsales.com and I have found your website thru google. We are a site that offers information on daily promotion / warehouse sales in Malaysia. I can see that you actually have a linkback (under Feberetku....) to some other site and we are hoping that we can be part of your website, where we would actually want you include our link on your page. Of course you can visit our website www.everydayonsales.com and check us out. We can actually do a link exchange where I will list your site as a friend to everydayonsales and you website link will be put on our site. You will be part of the everydayonsales friends community :) in this link exchange and there will be many campaigns awaits for you.

Let us know whether this is possible and we Let us know whether this is possible and will communicate further on this. Do revert to me and if you do have any queries, let me know. Do hope to hear from you soon. My email address is as below signature

BTW, we are also having the lucky draw campaign and you would like you to know. There will be 5 Shogun / Saisaki 1 year VIP card to give away. You can check out the details thru URL:

http://www.everydayonsales.com/new-year-2012-giveaway-5-x-shogun-saisaki-japanese-buffet-restaurant-vip-card


Regards
Chan @ www.everydayonsales.com (hy.chan@everydayonsales.com)