Wednesday, July 07, 2010

FiNA in Action....

Pejam celik...pejam lagik...celik balik...Fina dh pun almost 8 months....alhamdullillah..minah tecit ni membesar dengan sihat...cuma ada la kadang2 tue demam...batuk ...selsema........perkembangan minah ni...masih lagi dengan jayanyer merangkak yg baru ajer dapat last week....selebihnyer kuat menjulur...udah ruper ulat bulu pun ada minah ni...pantang tgk grill terbukak...konpom dia sampai dulu....gigi lom tumbuh2 lagi...tp nmpk dh gatal2 gusi sebab suka suki jer dia nk menenyehkan mulut dia kt muka or mana anggota badan yg dapat kt dia...gemar menyengih cam kerang busuk.....paling suka kalo abg n kakak main ngan dia...wah2 abg buat aksi pelik pun fina leh gelak terkekek-kekek..punya geli hati tgk abg punya gelagat....kadang2 abg zakwan ckp pun dia ingat abg buat lawak....comel jer...kadang2 seronok sgt bila tgk fina dh leh join ngan abg n kakak....tgk gelagat dorang mmg menenangkan hati aku yg sememangnyer x tenang ni....anak2 aku lah penguat semangat aku untuk terus tabahkan hati...tetapkan iman....banyak2 bersabar....harap2 it will last one fine day.....tetiba sadis plak ayat .....:-)

Moh stori pasal Fina lagik ekk....la ni..fina ada tebiat baru...iaitu bermain FB..hahahhh jgn terkezutt fina leh main fb tueeee......fina ni mmg pantang kalo aku on laptop...kalo dari direction dia nk keluar dari bilik dia leh reverse back tue...punyalah excited tgk laptop...meh tgk piccas jer la...

gambar ni aku amik senyap2...ayah dia yg on laptop...aku dh usha minah ni mmg nk kuar dari bilik....the moment ayah dia bangun p toilet..dia leh reverse ko...trus buat keje mengelap skrin ...dengan senang hati ko....siap ada bunyi2an..konon2 menyanyila...then ...
tgk muka cheeky ni....bila aku panggil jer nama dia...ngan senyuman yg paling manis ko dia kasik....mana mau buat...marah ker cairrrr......itulah org kata baby IT...ehehehehh

tu jelah kot aku nk membebel...ada benda nk buat kejap....nanti kalo aura rajin aku datang balik aku update yer....byk lagik stori mori tp maleh la....so tunggu je lah ekk....

last but not least.....di jamu dengan gambar kakak amani n abg zakwan yg notty jugakkkk....




salam....

No comments: