Thursday, February 12, 2009

What a day!!!!

Hai..saba je la..cam2 jadi ari ni..tp aku enjoy jer..heheh

ok citer nyer ginie...aku ada sedikit masalah kegatalan..jadi gamaknyer aku pun ada la plan nk ke klinik ari ni...tup2 kak yatie(rakan seopisku ) nk follow gak p klinik..jadi berjemaah la kami ke Mediviron Sea Park...aku mmg dah call klinik tue sebabnyer aku nk doktor pompuan..tp just smpi kul 1 sahaja...

Sesampainyer kami ke Mediviron Sea park...mak aiii punya ler ramai umat yg sakit...smpi x de tmpt langsung nk duduk..aku dok pk kalo gi gak menyelitkan diri..gamaknyer mmg x sempat la nk keja kul 1...aku pun meng'suggest'kan kat Kak Yatie ke Mediviron kt Sg. Way...situ mmg sah2 doktor pompuan dan lagi saTU x ramai org..ehehh...mmg tepat jangkaan aku mmg x de manusia yg sakit kt situ..cuma kami berdua jer......

Dh selesai berubat...kami pun gi le lunch skali..then kak yatie ajak balik umah dia sb nk amik princess2 dia dari skolah..so aku pun setuju jerrrr....dh smpi umah kak yatie...Alamakkkkk kunci umah plak x bawak ..sudahhhhh!!!...tertinggal kt opis plak..so aku pun mengsuggestkan gi ler balik opis amik kunci dulu...dlm nk stat kan kete tue...pulak dah..kete aku plak x leh stat...hahahahhhhhhhhhhh nk nangis plak rasanyer....aku dh agak ni mesti bateri punya pasal....padan muka aku dari ari tu lagi aku dh teragak nk tuka..tp x tertuka-tuka....

alkisahnyer tipon ler Rescue 911 suh datang mengrescue kami..sape lagi si azlina la...nasib dia ada kt opis....pas2 kami lepak2 la jap kt umah kak yatie tuk menghilang kan penat...apa taknyer tadi kami menolak kete ke tepi sikit..sbnyer aku tadi paking betul2 depan umah kak yatie...amboisss belengasss badan aku ni ha..rasa cam nk mandi jer...saba jel ah...

itulah kisah aku ari ni...kira masih fresh lagi kejadian ni..aku baru jer smpi opis ni ha..trus update blog....yg kesiannyer Birthday girl kena tolak kete..kuang..kuang..kuang...sape lagi ..sori yer kak yatie...bukan kemahuan ku...ahhahahahah...cau cin cau.....

No comments: